۳

فقط کسی معنی دلتنگی را می فهمد، که طعم وابستگی را چشیده باشد

نظرات 4 + ارسال نظر
روزبه یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:23 ق.ظ http://ati819.blogsky.com/

سلام
یه جور آپ کن برسیم کامنت بذاریم!
با این اوصاف همه معنی دلتنگی رو میفهمن؛مخصوصا اونایی که محسن یگانه گوش میدن...
اگه همه ی عشقمرو به یه نفر یه جا بدم فکر کنم روش زیاد بشه:-)
هیچ فریادی به بلندی سکوت نیست.به قول گلسرخی:تو از سکوت اگر به خشم میرسی سکوت کن...
منم آپم...

عرفان از شیراز یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:11 ق.ظ

سلام
عیدتون مبارک
سال خوبی داشته باشید
از دیروز خواننده وبلاگتون شدم ولی امروز کامنت دادم و قول میدم در کنارتون بمونم باامید به اینکه دوست خوبی براتون باشم
موفق باشید

سلام
مرسی که بهم سر زدی خوشحال میشم بازم سر برنی و برام پیام بذاری.
با تشکر

عرفان از شیراز یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:14 ق.ظ

بازهم سلام
چرا کامنتهارو جواب نمیدید
اگر مایل هستید با این ای دی در یاهو منتظر هستم
marze_shgh2000
سعی کنید جواب کامنتها را بدید کامنت دیروزم بی جواب مونده

مهسا یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:51 ب.ظ http://mahsa1990.blogsky.com

سلام
وقتی قلبی که مال خودت بوده رو از دست بدی دلتنگ میشی خیلی دلتنگ.
من شما رو لینک میکنم.فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد